Minor avontuur in New Jersey - Reisverslagen van Nienke Fijnvandraat - WaarBenJij.nu Minor avontuur in New Jersey - Reisverslagen van Nienke Fijnvandraat - WaarBenJij.nu

Minor avontuur in New Jersey

Met deze reis gaat mijn avontuur beginnen. Woensdag 27 januari vlieg ik naar New Jersey om te starten met mijn minor.
3,5 maand studeren aan William Paterson University!

Onder deze reis plaats ik mijn verslagen. Als je dus wilt weten wat ik allemaal gedaan heb, lees je het hier!

De vakken die ik ga volgen zijn:
Engels:
- film en literatuur.
- intro kinderliteratuur.
- de opbouw van New Orleans na de storm Katrina.
Geschiedenis:
- geschiedenis van de pop cultuur.
- interpretatie van de Amerikaanse geschiedenis.

Recente Reisverslagen:

10 Mei 2016

The End..

18 April 2016

Time flies when you're having fun.

28 Maart 2016

New Orleans

12 Maart 2016

De midterm exam week

29 Februari 2016

De tijd vliegt!
Nienke

Ik ben Nienke, 19 jaar en studeer PABO aan Windesheim Zwolle. Sinds ik vorig jaar een week naar New York ben geweest met school ben ik volledig verkocht aan Amerika. Hierom ook de reden dat ik nu voor mijn vrije minor 3,5 maand naar Amerika ga. William Paterson University in New Jersey is de school waar ik de komende tijd ga studeren. En op deze blog ga ik jullie op de hoogte houden van alles wat ik daar ga doen.

Actief sinds 26 Jan. 2016
Verslag gelezen:
Totaal aantal bezoekers 2740

Voorgaande reizen:

27 Januari 2016 - 13 Mei 2016

Minor avontuur in New Jersey

Landen bezocht: