Traveling - Reisverslag uit Wayne, Verenigde Staten van Nienke Fijnvandraat - WaarBenJij.nu Traveling - Reisverslag uit Wayne, Verenigde Staten van Nienke Fijnvandraat - WaarBenJij.nu

Traveling

Blijf op de hoogte en volg Nienke

28 Januari 2016 | Verenigde Staten, Wayne

Zo na een lange dag en nacht kan ik zeggen dat ik er ben!
Gister al vroeg in de morgen vertrok het vliegtuig naar Amerika. Een vlucht die niet druk was dus heerlijk de ruimte om te zitten en te liggen.
Nog een paar verassingen omdat de vlucht over Ijsland en Canada ging. En dankzij het mooie weer was het geweldig kijken! Hier heb ik ook genoeg foto´s van gemaakt. Zal zo eens kijken of ik deze ook kan plaatsen.

In Amerika was het ook allemaal prima te doen. Op het hele deel bussen na. Het is er geweldig goedkoop, maar zo onduidelijk! Dus na een poging gedaan te hebben toch maar in de taxi gestapt die me naar William Paterson heeft gebracht. En man wat een school! Ik vond Windesheim altijd al groot, maar William Paterson is gigantisch! Gelukkig heb ik een heel aardig kamergenootje die me de hele campus heeft laten zien. En er is zelf een starbucks op campus. Het kan bijna niet meer beter worden!

De kamers hier op campus zijn ook echt groot. Ik denk dat onze badkamer die we met 4 meiden delen net zo groot is, of misschien zelf groter dan de gemiddelde studentenkamer. En wij hebben gewoon de ruimte.

Vandaag beginnen voor mij de lessen ook. Spannend! Alle klassen zijn vorige week al begonnen dus het is nu even afwachten hoeveel ik gemist heb. De eerste mailtjes over wat ik nog in moet halen zijn al binnen gekomen dus we kunnen gelijk aan de bak! Gelukkig heb ik een kamergenootje die heel serieus is wat betreft huiswerk maken. Hopelijk werkt dit voor mij ook motiverend om het gewoon elke week bij te houden.

Kortom, er is weer genoeg om te gaan doen. Ik zal snel weer wat nieuwtjes plaatsen!

  • 28 Januari 2016 - 18:53

    Jetta:

    Hey Nienke,

    Klinkt goed hoor!! haha moet wel lachen om "je huiswerk" maken.... ;-)
    Jij en serieus??? grapje zeker??
    Je gaat vast een super tijd tegemoet daar, geniet ervan!!
    En we kijken al uit naar je foto's.

    Groetjes,
    Jetta

  • 28 Januari 2016 - 21:16

    Jaap F Sr.:

    Hoi Nienke

    Fijn dat je veilig bent aangekomen. Ja, de arrade is een bol he ... en kan kun je zomaar heel noordelijk vliegen. Is inderdaad heel mooi bij goed weer (en een dagvlucht).
    Succes met je studie, met vriend(inn)en maken (maar dat gaat jou wel goed af, geloof ik) ... en geniet van het verblijf daar :-)

    Groetjes

    Jaap

  • 17 Maart 2016 - 12:15

    Simone Groeneveld:

    Zo, wat een mooie vlucht. Fijn dat je veilig bent gearriveerd! Ik ga snel alle updates lezen.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Nienke

Ik ben Nienke, 19 jaar en studeer PABO aan Windesheim Zwolle. Sinds ik vorig jaar een week naar New York ben geweest met school ben ik volledig verkocht aan Amerika. Hierom ook de reden dat ik nu voor mijn vrije minor 3,5 maand naar Amerika ga. William Paterson University in New Jersey is de school waar ik de komende tijd ga studeren. En op deze blog ga ik jullie op de hoogte houden van alles wat ik daar ga doen.

Actief sinds 26 Jan. 2016
Verslag gelezen: 318
Totaal aantal bezoekers 2748

Voorgaande reizen:

27 Januari 2016 - 13 Mei 2016

Minor avontuur in New Jersey

Landen bezocht: